ClickCease
Arrow Back
Succeshistorier

"Det er en kæmpe lettelse, at jeg kan være sikker på, at der ikke smutter en regning."

Da Nikolaj Anker-Møller overtog Nybolig i Hellerup for to et halvt år siden, var målet vækst. For at kunne fokusere på kerneopgaven skulle regnskabet sættes på autopilot, og her har Corpay One været en vigtig brik.

Nikolaj Anker-MøllerArrow Up
80%
reduktion af tid brugt på betalinger
2 timer
sparet hver uge
100%
færre betalingsbekymringer

Efter 15 år som ejendomsmægler kastede Nikolaj Anker-Møller sig i begyndelsen af 2019 ud i livet med egen forretning, da han overtog Nybolig i Hellerup.

”Vi har kun været i gang i 2,5 år. Vi overtog en butik der nærmest ikke var i gang, og vi har ligesom bygget det stille og roligt op derfra. Så vækst var - og er - vores primære fokus,” siger Nikolaj Anker-Møller.

Med en blanding af langsigtet markedsføring og solid service, der opbygger virksomhedens renommé i det velhavende kvarter, er forretningens salg steget med 100% det første år og 50% hvert af de følgende to år. Og det kræver et fokus, som man ikke får ved at begrave næsen i bilag.

Mindre papirnusseri, mere tid

Nikolaj Anker-Møller var fra start indstillet på, at vækst ikke bliver skabt ved at nusse papir. Derfor var det også kærkomment, da hans revisor Kvist & Jensen introducerede ham for Corpay One, der skulle hjælpe ham med at automatisere og sætte system i udlæg og leverandørfakturaer.

”Fra start var Corpay One super intuitivt at bruge. Da revisoren først havde hjulpet med at sætte det op, var ingen indkøringstid, kurser eller oplæring nødvendig – enhver kan finde ud af gå ind og trykke ’tilføj bilag’, og så har både du og revisoren alt, hvad der skal bruges,” fortæller Nikolaj Anker-Møller.

Helt konkret har det lettet hans arbejdsbyrde, at han ikke skal håndtere bilag og fakturaer manuelt og logge ind i netbanken for at betale dem. En tidsbesparelse som han i stedet kan bruge på at udvikle og vokse kerneforretningen.

Færre rykkerbekymringer

Indtil Nikolaj Anker-Møller blev introduceret for Corpay One foregik bogholderiet med en skøn blanding af digitale og udprintede fakturaer. I dag foregår det hele i Corpay One, som automatiserer en stor del af opgaven med sin kunstige intelligens og scanning. Og tidsbesparelsen er ikke den eneste fordel for ejendomsmægleren.

”Jeg bruger simpelthen ingen tid på det overhovedet, og det er jo formidabelt, hvad det angår. Selvom det måske ikke kræver så meget at gøre manuelt, så er det også bare en kæmpe lettelse, at jeg kan være sikker på, at der ikke smutter en regning, så den ikke blive betalt og ender i en rykker. Jeg behøver ikke længere gå og bruge energi på at huske en forfaldsdato,” siger Nikolaj Anker-Møller.


Ejendomsadministration og Investering
Industri
Hellerup
Lokation
+10
Medarbejdere
Vi sidder klar til at hjælpe

Har du spørgsmål til Corpay One og hvordan I kan bruge produktet, sidder vi klar til at hjælpe.

Hør Mere

Flere succeshistorier

Automatisér dit bogholderi med Corpay One.

Begynd din gratis prøveperiode nu.