HJÆLP TIL ADVISORS

Overblikket

Vi sidder altid klar til at hjælpe vores Advisors med Corpay One. På denne side finder du nyttige links til hjælp og en oversigt over webinarer og træninger for Advisors.

Kommende webinarer

Få svar på dine spørgsmål

Hvordan får jeg hjælp til specifikke produktproblemer?

Vi har et hjælpecenter, som beskriver alt fra opkobling af nye kunder til Workflow nørderi. Oplever du integrationsproblemer, har vi en status-side, hvor du altid kan følge med i nuværende bugs og tidligere problemer.

Hvem er min kontaktperson?

Vi er et lille dansk team i København, og derfor er det ikke sikkert, at du har en specifik person at henvende dig til. Derfor skal du huske, at supporten altid er tilgængelig på hverdage mellem 08:00 og 15:30, og kan fanges via chatten i produktet eller på support@corpayone.com.

Hvordan overtager man en kunde fra en anden Advisor?

Man kontakter enten supporten eller sin Corpay kontaktperson, da der kræves en manuel handling fra vores side før klienten/kunden kan flyttes. Vi skal bruge kundens skriftlige samtykke for at kunne udføre denne handling. Derudover skal du være opmærksom på kundens integrationer, Workflows og brugere også er opdaterede.

Hvor finder jeg hjælp til Workflows?

I vores hjælpecenter finder du en detaljeret Workflow oversigt over de uendelige muligheder du har med Workflows.

Anmod om en Corpay One certificering

Vi tilbyder et Corpay One certifikat til rådgivere som er vante i vores platform. Ønsker du en certificering, kan du anmode om at komme på deltagerlisten her.